Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. TRABZON VALİLİĞİ
T.C. TRABZON VALİLİĞİ
T.C. TRABZON VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Görev Yapmış Valilerimiz Etik Komisyonu İnsan Hakları Kurulu
  • TRABZON
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları TEKNOFEST 2023 Ulusal Staj Programı 2023 Trabzon İl Planı ( 2015-2023 ) 2025 Yılı Yatırım Planı Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Eylem Planı Kaan Projesi Kamu Spotu
  • İLETİŞİM
°C
11
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Aziz YILDIRIM
      • Vali Yardımcıları
        • Ali YILMAZ
        • Fatih KIZILTOPRAK
        • Ercan ÖTER
        • Hacı Osman HÖKELEKLİ
      • Kaymakamlar
        • Yusuf CANKATAR
        • Yusuf AKIN
        • Ömer SİRKECİ
        • Ferhat VARDAR
        • Zahid Bahadır SEMİZ
        • Ali SAPMAZ
        • Çağlar USTAOĞLU
        • Yunus POLAT
        • Selçuk BAŞ
        • Elif KOZ
        • Şahin DEMİR
        • Yiğit Yaşar DEMİRER
        • Gürkan DEMİRKALE
        • Mehmet Ali ÖZTÜRK
        • Timur BÜYÜKÇE
        • Selim MEMİŞ
        • Dr. Hacı Arslan UZAN
        • Oğuzhan OCAK
    • Valilik Birimleri
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Trabzon Tarihçesi
      • Trabzon Vilayeti Binası Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Etik Komisyonu
    • İnsan Hakları Kurulu
  • TRABZON
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
        • Kamu Hizmet Standartları
        • Yatırım İzleme Müdürlüğü
        • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
        • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Varlıkları Müdürlüğü
        • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
        • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Kamu Hizmet Stadartları
        • Valilik Birimleri Hizmet Standartları
          • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
          • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
          • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
          • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
          • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
          • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
          • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
          • Özel Kalem Müdürlüğü
          • Protokol Şube Müdürlüğü
          • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
          • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
          • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
        • Hizmet Birimleri Hizmet Standartları
          • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
          • Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü
          • Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüğü
          • Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
          • Gümrük ve Ticaret Bakanlığı İl Bölge Müdürlüğü
          • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
          • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
          • İl Defterdarlığı
          • İl Emniyet Müdürlüğü
          • İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
          • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
          • İl Halk Sağlığı Müdürlüğü
          • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
          • İl Sağlık Müdürlüğü
          • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
          • İl Vergi Dairesi Başkanlığı
          • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
          • Sosyal Güvelik İl Müdürlüğü
          • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
          • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
          • TRT İl Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • TEKNOFEST 2023
    • Ulusal Staj Programı 2023
    • Trabzon İl Planı ( 2015-2023 )
    • 2025 Yılı Yatırım Planı
    • Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Eylem Planı
    • Kaan Projesi
    • Kamu Spotu
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezleri Son 3 Ayda 31 Milyon 964 Bin Çağrıyı Cevapladı

10.10.2021
Bakanlığımız tarafından yapılan açıklamada, acil durumlarda 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

Teknolojiye uygun inşa edilerek geçen yıl 53 ilde faaliyete başlayan 112 acil çağrı merkezleri, 2021 haziran ayı itibarıyla 81 ile yaygınlaştırıldı. Ülke genelinde bu merkezlerin yaygınlaştırılmasıyla son 3 ayda 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtlandı.

Acil durumlarda başvurulan 112 çağrı merkezlerine gelen aramaların yarısından fazlasını asılsız çağrılar oluşturdu. 2020'de 88 milyon 341 bin 131 çağrı alındı, bunların 59 milyon 720 bin 69'u asılsız çıktı.

Asılsız çağrıları "telefon denemek", "yemek siparişi vermek" isteyenlerin yanı sıra "İzolasyonda dışarı çıkabilir miyim?" diye arayanlar gerçekleştirdi.

11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor. Merkez, konuşma dilleri haricinde işitme engellilere de işaret dilinde 112 Engelsiz uygulamasıyla acil çağrı hizmeti veriyor.

Vefa Sosyal Destek Grupları ile İl ve İlçe Salgın Denetim Merkezi personelini (İSDEM) acil durum olduğu değerlendirilen bölgeye sevk eden merkezler, ihtiyaçların hızla karşılanmasını sağlıyor.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Kulllanım ve Gizlilik
Ortahisar Mah. Mimar Sinan Cad. No: 2 61030 Ortahisar / TRABZON
(462) 229 73 06
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız